Våren är här

För en timma sedan var det 25,6 grader i solen på balkongen, har nu under en längre tid varit helt fantastiskt! Man blir dock mindre taggad när man måste sitta med sitt jävla examensarbete såhär en lördagsförmiddag. Inklusive blanksida, Bilagor, Framsida, Innehållsförteckning med mera är det nu 35 sidor långt, det är dock kanske endast 18 sidor faktisk text som jag produserat. Min handledare har dock bara läst de första 8 sidorna så i morgon tänkte jag skicka resten och hoppas få feed back så snabbt som möjligt men han kanske tycker det är piss, exjobbet ska skickas in till kursansvarig redan den 25e :'(.

Det känns som man vill ha mer tid på sig samtidigt som det känns förjävligt att bara stirra på texten när man inte har så mycket mer att skriva, man vill bara få det överstökat! Jag känner mig fruktansvärt nervös för sågningen, att man ska behöva skicka in det 700 gånger innan det blir godkänt. Mitt mål är att det ska vara godkänt senast maj, då ska jag i så fall försöka tenta en omtenta i juni om umu tillåter mig att tenta den i Göteborg. Men de borde de göra, jag har ingen lägenhet kvar, ska jag då betala MINST 1800 för och flyga <-> för en tenta. Tåg är inte ett alternativ då jag har praktik både dagen innnan och dagen efter. Man måste ju klara alla programmets moment för att få den eftertraktade examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0