Still going strong

Bantningsrekord, -9,4 kilo dagen till ära :)! Jag vet om att det inte är riktigt rättsvisande och väga sig varje dag, men jag gör det endå för jag hade aldrig kunnat hålla mig en vecka. Både för jag är fruktansvärt hetsig samt att jag måste göra det dagligen för att fortsätta vara motiverad. Tänk om vikten ökat 0,2 kg på en vecka, då hade jag blivit knäckt! Nu blir jag bara halvknäckt om de på en dag diffar några hundra gram- Det är fruktansvärt opepp när man "gått upp" över natten men det känns så värt en dag som idag.
 
Jag har gått och blivit sjuk, fantastiskt i exjobbshetsen.... Sjukt stressande men jag försöker att ta det lungt.. Igår blev det räkor till kvällsmat, fantastiskt gott & LITE kalorier men dessvärre håller man sig inte mätt så länge. Kanske lyckas jag med första delmålet -10 kg innan näste fredag, 600 gram känns inte alls omöjligt! Jag bävar verkligen för att lägga på mig väl i Umeå, oklart hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0