Slutspurt på exjobbet

Igårkväll skickade jag in mitt exjobb för en sista rättning till min handledare, han svarade nyligen med en hel del kommentarer. Jag tror jag tittar på det först i morgon och känner jag mig inte redo då får jag väl sitta lite i helgen också. Det ska skickas in till den kursansvariga kl. 09.00 på måndag och efter det bedömmer hon om den är bra nog att redovisas på onsdag. Jag kan erkänna att jag känner mig "lite lätt" svettig. Men med huvudvärken som är ett resultat av en dags pluggande vid datorn känns det lika bra att skjuta på det tills i morgon. Det känns verkligen som jag sprungit in i en cementvägg, undra in det finns något som är lika tungt som detta. Gaah, hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0