oflyt

Har dagen till ära lagt på mig 0,2 kg, är nu "bara" nere på -8,8 kilo. Det där med och hinna ner till -10 innan nästa fredag känns allt längre och längre bort. Jag tror jag kommer lägga på mig i Umeå, jag kommer ju inte att hinna promenera och så som jag gör nu då jag måste packa ihop hela min lägenhet. Jag är helt klart nervös. Jag kommer inte ta med varken personvåg eller hushållsvåg upp då det tar sjukt onödig plats i bagaget. Jag har en icke digital hushållsvåg men den är mer snygg än bra, så jag tror jag skippar vägandet! Är rädd det kan hända mycket på 6 dagar!

Kommentarer
Postat av: Anna Fahlgren

Emma vännen! Du kan inte bry dig om varje gram som pendlar hit och dit. Väg dig en gång i veckan för att få fram faktiska resultat. Man kan pendla i vikt så otroligt från dag till dag! Fokusera på att ta det steg för steg och inte bli stressad över 0.2kg från en dag till en annan. Du klarar det bara du kämpar och inte stressar! :) Kramisar Anna

2013-03-12 @ 16:54:47
URL: http://annaeliasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0