exjobb...

Fick tillbaka kommentarerna från handledaren nu ang mitt exjobb, kanske inte så farligt som jag tänkt mig men såklart är det inte kul. Man vill att det ska vara perfekt, jag vet dock att det var långt ifrån perfekt. Har en del att pilla med nu när jag ska rätta allt. Ska försöka skicka över den rättade versionen till handledaren senast i morgon så jag i bästa fall kan få nya kommentarer innan måndag. Jag har inte bestämt mig om jag ska sammanställa de sista enkäterna nu på fredag eller på måndag (beror ju helt på om jag får några mer). När all data är inskriven måste det designas nya figurer som jag sedan ska klistra in i texten och på det sedan skriva lite bildtexter.
 
Det 13 dagar tills exjobbet ska in och redan nästa fredag åker jag upp till Umeå igen, tacka gud jag slipper åka med min lilla kissemiss denna gången. Han får bo kvar här hemma hos mina föräldrar, hade varit elakt och ta med honom fram och tillbaka + att det skulle blivit dyrare för mig. Jag är fruktansvärt opepp till att hetsplugga där och samtidigt flyttpacka och städa men det ska bli supermysigt att träffa mina fina tjejer igen <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0