Död åt tv-licensen

Idag väckte det håriga monstret mig innan 5, jag ville verkligen dö. Jag försökte stenhårt att spela sovandes, men kände hans peddoblick genom mörkret. Det slutade med att jag efter kanske 20 min gav upp och gav honom frukost och stängde sovrumsdörren. Promenerade från 6,42 och 52 minuter framåt. Massvis med planer för dagen, först plugg nu!
 
Tv-licens
Tv-licens för dator? Come on. Det är ju som hets mot folkgrupp, alla studenter behöver datorer för studierna men man har inte riktigt råd med den jävla licensen.  Tv kan man vara utan, men dator? Nej. Varför inte bara dra av den vidriga tv-licensen på våran obehagligt höga skatt i stället för att ge alla avskum på fängelsena bra mat etc? Jag är riktigt förbannad. Skit ska skit ha som min syster sa igår. Jag känner att hellre skulle arbeta utomlands än och betala skatt när man vet vart den går och vart den INTE går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0