3 mars

Insåg att gäddhängsfettet tenderar att förbli sladdrigt som innan så jag frågade Julles vältränade kille om tips. Så har kört 3*10 min "operation gäddhäng" med mina hantlar, mer orkar jag inte. Får även bli ytterligare en promenad lite senare. Är så nöjd med fredagen att jag nästan kan säga att det var värt att lägga på sig 0,4 kg.
 
Tjejen som ska ta över min lägenhet ska köpa lite möbler osv av mig så hon var sjukt söt och satte över 700 kr nu idag :). Då har jag plötsligt råd och lägga 400 kr på och skriva ut påminnelsebrev + extra enkät till dem som ej svarat på min utskickade ännu. Exjobbet är nu 16 sid + 8 rader exkl. referenser och 21 + 3/4 sidor inkl. referenserna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0