-9 kg dagen till ära

Heja mig, idag har jag nu gått ner 9 kilo, jag minns inte när jag vägde så här "lite" senast! Troligtvis slutet på högstadiet, början på gymnasiet för hösten i 1an vet jag att jag vägde lite mer. Livet känns nu fantastiskt, vi får dock se hur fantastiskt de känns i morgon när de kalorier jag dagligen får stoppa i mig hela tiden minskar i antal. Nu är det hiskeligt lite, 1197 stycken, när jag började var det 1300 något.
 
Efter att ha promenerat och "lekt" med mina hantlar & ätit frukost har jag nu 1007 kalorier kvar vilket innebär att jag måste ut och gå igen + köra mer hantlar för att förbli mätt. Mina armar har på riktigt sen förra helgen blivit sjukt mycket hårdare när jag spänner, det känns inte möjligt men det är stor skillnad. Kanske för att jag konstant har träningsverk? Oklart. Observera att i löst tillstånd är gäddhänget precis lika underbart fladdrigt som tidigare, jag vill verkligen inte ha synliga muskler. Det tycker jag är fruktansvärt osexigt på tjejer men jag vill eliminera det värsta fladdret.
 
Nu tänkte jag göra några fina figurer i excel till mitt ljuvliga exjobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0