Examensarbetets 7e dag

Idag skulle jag nästan våga kalla mig produktiv trots min hals som snart tar livet av mig. Jag har eventuellt skrivit klart min projektplan samt fyllt i ett annat papper som också skulle skickats in (i torsdags), men har inte skickat in desssa ännu då jag fortfarande inte haft telefonmöte med min handledare. Handledarmötet går av stapeln imorrn eller på tisdag beroende på när han var ledig. Jag har pratat med pappa och ska strax ringa en av hans kompisar och be om ytterligare hjälp rörande min enkätundersökning. Nu hoppas jag bara jag blir frisk i veckan så jag kan ha ett normalt liv med normalt mycket ork och koncentrationsförmåga. Kommer bli tunga veckor framöver, bara och försöka se ljuset i tunneln. Jag ska som 21åring ha min examen i handen om det så är det sista jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0