Dag 27


27/1-13
 
Jag har kommit lite till sans och ska fortsätta så länge jag ser brösten fortfarande hänger med, gör de inte det så ger jag upp direk. Jag har inte varit ute och rört mig sedan i tisdags (mår inte bättre än) och har sen den 1/1 överskridit kaloriintaget två gånger, båda gångerna i denna veckan. Trots det har jag idag gått ner 5,8 kilo, mitt BMI har minskat med 1,9 midjan hann jag dessvärre inte mäta innan jag åt så det sparar jag tills i morgon.
 
Snart 6 kilo på ingen tid alls, det känns fantastiskt. Ansträngningen har varit minimal, väga och dokumentera allt man stoppar i sig.  Mycket bättre än när jag gick på pulver och gick ner 7 kilo på 13 dagar, de var en pina rakt igenom. Jag vet tyvärr inte hur mycket jag vägde då, i tvåan på gymnasiet så jag har ju ingen aning om när jag är där viktmässigt. Jag har bara min vikt ifrån 8:an och 1:an på gymnasiet i huvudet och jag närmar mig 1:ans vikt. Mitt slutmål var egentligen 1 kg från vad jag vägde i 8:An då jag var kortare men jag tror inte mina bröst skulle klara av det så jag har inte längre något direkt viktmål, jag kör så länge jag vågar. Känns så sjukt tråkigt, hade bestämt mig, gått in för det helhjärtat till 1000%. Men så insåg jag bakslaget, mina bröst kommer va där som tomma skinnpåsar. Hade jag haft pengar hade jag snarare fettsugit mig än bantat och fixat brösten för längesen, men jag har inte de pengarna. Så jag kanske får "stå i vassen" denna sommaren också trots min ansträngning.
 
Känns så jävla tråkigt att fettet från rumpan & brösten försvinner först, jag hade sett en lite mer jämn fördelning att det försvann från hela kroppen. Av alla kroppsdelar man har skulle jag våga säga att rumpan var den enda jag var nöjd med, den enda jag inte ville tappa fett på men icke.... Jag har ju mest fett att tappa på magen, höfterna, ryggen, gäddhänget och låren så jag fattar inte riktigt vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0