Dag 26 av mitt kaloriräknande liv

På grund av gårdagen är dagsformen "bara" -5 kg (-5,2 igår), BMI - 1,6 (-1,7 igår). Jag tyckte idag att mina bröst såg plattare ut än innan och det gav mig en klump i magen, vi får se hur detta slutar...
 
 
Vi ser ju alla att baugetten och smöret var boven från igår, men de var så längesedan och det var så jävla gott. Kräftmängden stämmer nog inte då mamma köpte 0,8 kg kräftor och jag åt mer än hälften. Men åt 6 stora kräftor så vägde den tyngsta stjärten och gångra med sex och hoppades då få med klor med i vikten. Men kände de var så lite kalorier så de gör inget, var lite för kladdigt och väga krällor.
 
Som ni ser är det under det sammanräknade kaloriintaget fördelat på Protein, Kolhydrater och Fett och dessa har vissa dagar övertrasserats ordentligt. Har läst att det är så "tallriksmodellen" är och om man överskrider inte spelar någon roll så länge man håller det totala intaget (vilket jag igår inte gjorde).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0