Dag 24

24/1-13
- 4,6 kilo & - 1,5 på mitt BMI.  Kan dessvärre bero på att jag legat sjuk i 1,5 dagar innan men jag hoppas det är permanent, jag åt ju faktiskt. Jag har nu 14 kilo kvar till min målvikt, och 9 kg kvar till spärrvikten att få åka till London med Linn. Jag är den mest helhjärtade bantaren jag vet, jag är hitills sjukt nogran.
 
Något som inte känns så party är att jag inte fått CSN än och jag tror det kommer dröja. Jag antar dröjsmålet beror av att min projektplan till projektarbetet inte är inne och godkänt men jag är ju antagen med villkor, min Kalmar-tenta måste vara godkänd. Om någon skulle undra hur det gick på min tenta i lördags så hoppas jag det gick vägen, den kändes bättre än torsdagstentan. Dessvärre var det en 6-poängsfråga jag verkligen inte kunde, det är aldrig kul och bli nollad på så stora uppgifter... Jag är rädd att den tentan är rättad först den 8/2, skulle den då vara underkänd så har jag endast 8 dagar på mig att tentaplugga och CSN:et blir sjukt fördröjt. Denna månaden man skulle få 11 000 också... Jag bytte operatör när jag skaffade mig min iphone 5, bytte från 3 till Telia, oklart hur bra det var. Månadens räkning 505 kronor och nästa månad 608, precis samma som hos 3. Täckningen är väl enda skillnaden..
 
Nu tror jag i alla fall allt rörande min lägenhet ska vara uppsagt;
  • medlemskap i hyresgästföreningen
  • hemförsäkringen
  • bredbandet
  • väntar nu på att försäkringskassan ska ringa upp så jag kan säga upp bostadsbidraget också
 
Min katt Gunwald väger nu endast 6,8 kilo, duktig bantare han också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0