Dag 2

2/1-13

Hitills går det riktigt bra med nyårslöftet. Jag väger allt jag stoppar i min mun, inga undantag alls. Familjen uppfattar mig som patetisk men skam den som ger sig.
 
Igår hade jag 163 kalorier till godo efter att ha räknat på allt jag ätit men minus josen jag drack till frukost. Jag gör min egen jos och tror jag igår gjorde jos på: Äpple, Ananas, Apelsin och Ingefära så dessvärre kanske jag överskred kaloriintaget med MAX 54 kalorier. Men josen är sjukt svår att räkna på, hela frukten hamnar ju inte i mitt glas när man använder sig av en ;
 
 
Hitills idag har jag fått i mig 744 kalorier och då har jag ätit; frukost, mellanmål och lunch. Har 575 kalorier återstående idag. Bara för jag räknar känner jag ett konstant sug, kan visseligen bero på att plugg brukar resultera i sug efter diverse saker.
 
Mina föräldrar tror helhjärtat jag ser ut som jag gör på grund av att jag älskar kakor och bullar, dessvärre är det inte så väl. Det beror snarare på att jag älskar mat och alltid tar mer om jag gillar maten (men inte sen igår).... Om 13 dagar ska jag väga mig för andra gången och hoppas på resultat. Har läst man inte ska väga sig på två veckor så man inte blir besviken.
 
Än så länge är jag stentaggad, det är ju ingen plåga som att gå på pulver etc. Pulver gick jag på i 13 dagar, gick ner 7 kilo men det var så fruktansvärt. Magen värkte av hunger 24/7. Enda gången jag skulle kunna tänka mig att gå på någon sådan kur igen vore för och komma i form om jag skulle gifta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0