Dag 14

14/1
Nu har jag räknat kalorier i exakt fjorton dagar, har hitills gått ner 2,6 kilo och har därför 16 kilo kvar. Igår började jag promenera med Linn så det känns otroligt bra att vi nu kommer göra detta tillsammans. Gymkort dröjer dessvärre tills jag får mitt CSN. Har jag tur får jag det redan nästa vecka, men det är om jag har tur. Jag har en dag överskridit mitt dagliga kaloriintag med 65 kalorier, annars har det flytit på helt okej. Det är kanske inte lika roligt nu som i början men man börjar väl sakta vänja sig. Enligt appen shape me jag använder mig av så borde jag klara min målvikt innom 16 veckor. Linn kom igår på att vi ska åka till London och shoppa maj/juni om vi klarar vårat mål.
 
Jag kunde hålla mig ifrån vägning i fem dagar, sen dess har jag vägt mig varje dag. Besvikelsen är brutal om siffrorna dagen efter är oförändrande men lyckan desto större när man kan se en viktminskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0