27 Januari 2013

Mitt exjobb började i morgon för en vecka sedan, pågrund av att jag legat sjuk och att min handledare inte har haft tid har jag inte tidigare fått något gjort. Men hitills idag har jag färdigställt i alla fall halva min projektplan, har bara syfte och bakgrund kvar, dock tänkte jag be min handledare kika på den innan jag skickar in den för betygssättning. Jag har hela tiden vetat vad jag velat skriva om och har väl haft ungefärliga frågeställningar i mitt huvud så idag skrev jag ner dessa på ett papper. Väntar på att pappa ska ringa mig så ska jag be om lite råd och lite hjälp inför morgondagens eventuella telefonmöte 1 med handledaren.
 
Jag ber till alla gudar som finns att mina tentade tentor från förra veckan blir godkända och att min projektplan också blir det så jag får CSN. Då jag inte fått pengar sedan den 21/12-12 så kan jag lugnt säga att det är knapert på mitt konto nu, jag skulle klippt och slingat håret nu i fredags men ställde in på grund av sjukdom. På torsdag blir det av i stället och mina sista slantar kommer då att spenderas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0