25:E dagen

Idag sa mamma att hon såg att jag blivit smalare. Lovely feeling, jag ser det såklart inte själv men märkte det absolut när jag skulle knäppa på mig bhn förut. Det ska bli spännande att se hur detta slutar. Har tagit en hel del förebilder så när jag är halvvägs där kanske jag kan bjuda på "halvvägsdär-bilder" annars blir det nog när jag när mitt slutmål om X antal veckor jag kan tänka mig att publicera mina lättklädda bilder.
 
Dagens förtäring, hitills;
 
Frukost;
 
  • 1 dl ekologisk filmjölk 3%, 60 kalorier
  • 25 g katrinplommon, 65 kalorier
  • 89 g banan, 79 kalorier
  • 62 g turkisk yoghurt 10%, 80 kalorier
  • Jos på ingefära, morot, apelsin & äpple, 215 kalorier
Lunch;
 
  • 90 g broccoli, 31 kalorier
  • 280 g köttfärssås, 280 kalorier
Har också druckit 1 glas berocca, 1 kalori och en halv halstablett som var 4 kalorier. Hitills har jag då alltså fått i mig 816/1249 kalorier idag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0