woop woop

 
Äntligen trillade också mitt miljörättsbetyg in på antagning.se . Jag grät när jag gick ur tentasalen, kände bara för att hänga mig. På tåget till Växjö hittade jag en supersöt kille, nästan en 10a som läste juridik. Oklart varför men vi pratade i  alla fall i 1,5 timma om allt möjligt, jag undrade om några tentafrågor och hans svar gjorde att jag kände mig lääängre och lääängre ifrån G. Men woop woop jag klarade deeen! Ångrar såklart mig jag inte tog hans namn eller nummer osv. Han gick till en anna vagn för och se på film och jag tror han hintade att jag skulle följa med, men jag är inte så bright i sådana stunder + att jag hade träningsbyxor och skjorta på mig + kände svettlukten var påväg så jag satt kvar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0