Wooop Wooop

God morgon, god morgon!
 
En handläggare på antagning.se begärde igår manuellt hämtning av mina betyg så de på Umu kan se att jag klarat kalmarkursen och registrera mig på exjobbet så jag får CSN.
'
 
Betyget från min nu mera avklarade Rättskunskap/miljörätt var dessvärre inte inlagt i systemet. Men jag har nu på min utbildning endast EN(släp)tenta kvar. Det är i kursen "Metodik i miljö- och hälsoskyddsarbete", en kurs som var så lam att mina hjärnceller helt stängde av. Kursen borde varit som första kurs i ettan, då hade jag verkligen slutat hux flux, patetiskt. Men jag har ju inte "bara" den tentan kvar, exjobbet ska bli godkänt samt att jag ska få okej omdömen från båda praktikplatserna! Det sistnämnda känns ju dock betydligt lättare än både tenta och exjobb.
 
Jag bönar och ber jag nu hinner bli registrerad och få CSN på fredag. SNÄLLA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0