Vikten står still....

Det står still med bantningen, jag är less, det är tråkigt. Jag tvekar saftigt på att jag hinner ner till -9 kg denna veckan..... I morse var jag obehagligt hurtig och gav mig ut på promenad redan 07.08 och gick i 47 minuter i det då trista gråa vädret (nu har solen kommit fram). Dagens mest positiva händelse (läs enda postitiva händelse) var att en tant jag känner tyckte jag blivit himla smal! Jag svarade då glatt att jag gått ner 8 kg och hon svarade då, det ser jag väl! Kul. Synd jag inte själv märker det mer än att tuttarna blivit platta dock. 8 kg är sjukt mkt, trodde det skulle synas mer drastiskt, men jag hade ju så mycket att tappa så tydligen inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0