tIsDaG

 
Jag är så ofokuserad, kollar mailen heeeela tiden. Läraren har tills fredag på sig att rätta min tenta men jag tycker att en tenta borde gå aningen fortare att rätta...
 
På lördag ska jag in till min kära Michaela i Götelaborg, vi ska gå på stan och mysa allmänt. Hon som "lider av" väskfettish ska försöka hjälpa mig och hitta en stycken sådan :). Jag har hittat massa fina boots på Scoretts hemsida men det känns kanske lite sent att lägga så mycket pengar på ett par vinterskor, våren är ju snart här. Hittade ett par som var tillverkade av vegetabiliskt garvat svenskt läder. Yttersula av naturgummi och vegetabiliskt garvat läder. Vattenbaserat lim. Nickelfria metalldetaljer. YKK dragkedja.Tillverkningsland Portugal. Lät som galet miljövänliga skor, men de kostade 1999 kr och de känner inte jag jag har råd med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0