Regn och rusk

Jag trivs rätt bra som enstöring, visst är det fruktansvärt tråkigt och ALDRIG göra något men man slipper fixa sig osv. Jag ser därför ut som ett TRÄSKTROLL dagarna i ända. När jag då väl idag både fönade och plattade håret samt sminkade mig nogrant för att ta en tripp till Apoteket så började det regna, tji fick jag. Ser ut som ett träsktroll igen. Sådana hära dagar är det ingen höjdare att banta och tvinga sig ut i det mindre party vädret. Men vad gör man inte. Mitt veckomål är ju -7 kilo sedan start, dock kommer jag troligtvis i stan till helgen klämma en semla :O Om inte blir det en på FETTISDAGEN, årets bästa dag! Eller kanske är våffeldagen bättre? Den kommer ju också den innom en snar framtid så då vill jag ha våfflor också! Pannkakor hade jag tänkt unna mig också någon dag.
 
Som du kanske märker är författaren till detta ganska hungrig, eller kanske snarare sugen på något gott. Pappa skulle göra någon matigare omelett till kvällsmat men det är inte min favorit så jag tar nog bara lite och toppar med keso och avocado. Har 391 kalorier till godo idag, dock är ungefär 250 av dem sedan promenaden och jag hade uppskattat att inte bränna alla.
 
 

Kommentarer
Postat av: huuvisen

ett väldigt sött träsktroll tror jag ;)

2013-02-06 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0