Nya kläder

Om 8 rader är mitt exjobb 13 sidor exkl. referenser och strax under 17 inkl. referenser. Idag hade jag fått ytterligare enkätsvar skickade så är nu uppe i hela 15/100 svar. Hoppas flytet håller i sig, dessvärre får vi så sen post här att jag hinner dra till Göteborg imorgon innan eventuella enkätsvar hamnar i min ägo.
 
Idag behagade också mina Vila-fynd att dyka upp, jag fick ;
 
En ny höst-vinterjacka, marinblå (är så fruktansvärt less på min gröna jag har nu) samt en festklänning i min absoluta favoritfärg just nu.
 
Har genom promenader idag bränd 596 kalorier (129 minuter) och har 477 kalorier kvar idag nu innan kvällsmat. Bara och hoppas jag innan söndag hinner gå ner de där sista 0,6 kilona så jag är i fas med appen (8kg/v). I morgon då jag ska in till stan lär det inte bli mer än 30 minuters promenad på morgonen så det gäller och tänka på vad man stoppar i sig i dessa bantande tider.
 
Morgonpromenader är verkligen ren tortyr, jag var helt apatisk i morse, kände jag kunde somnat gående. Jag tar alltid samma promenad på morgonen, jag vet den ska ta 30 minuter så så mycket kan jag inte sega. Jag går Hamngatan-Kjällstången-Strandvägen-Idrottsvägen- Storgatan- + ?(okänd gata jag aldrig delat post på)-Bagarliden! Jag kan ju inte säga jag är den snabbest, jag är så fruktansvärt avdäckad i huvudet att hela kroppen blir lam. Man blir inte smart av att stirra in i en dataskärm HELA dagarna. Exjobbet är en plåga!
 
Nu ska jag äta kvällsmat, blir nog ägg (ekologiska från Tjörn), keso och ekologisk avocado idag. Kanske unnar jag mig också en kopp Pickwick-te, beror på hur kaloriintaget utvecklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0