MINUS SJU KILOGRAM DAGEN TILL ÄRA

God morgon, god morgon! Idag som alla andra dagar  springer jag ner och väger mig direkt efter jag läst alla sociala medier. Idag visade den ljuvliga vågen att jag sedan start gått ner 7 kilo, mitt BMI har minskat med 2,4 sedan start. Jag tror jag med kläder och skor i ettan på gymnasiet vägde såhär mycket som jag gör idag. Dock var det säkerligen mitt på dagen efter jag ätit och dyl, för såhär tjock var jag inte då.
 
Nu dagens bästa mål, FRUKOST!
 
Dagsplanerna för idag är inte mer spännande att jag ska;
 
* Skriva några rader på mitt exjobb
* Leta upp resterande 60 restaurangers adresser till min enkätundersökning (har hitttat 40)
* Se om det är möjligt att skriva ut 100 enkäter på bibban och få kvitto på det (till exjobbet)
* Promenad med Emelie
 
Efter mycket krångel fick jag igår beställt lite mat till min lilla knodde på Animail.se. Jag köpte en hel del blötmat, hittade några med 94% köttinnehåll, jag köpte också samma märkes torrfoder. Jag vill inte han ska äta torrfoder då det inte är toppen men jag tänkte han kan ju få både och, han gillar ju bara torrfoder. Köpte blötmat med smaker som ren och älg, 99% säker på att han inte kommer gilla det men han är ju endå från norrland.

Kommentarer
Postat av: maria

Wow så duktig du är Emma! Jag försöker också gå ner i vikt eftersom jag har viktklasser att passa i brottningen, det går inte alls lika bra kan jag ju säga! Hoppas det går bra med ex-jobbet :)

2013-02-06 @ 15:43:56
URL: http://www.shoeshines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0