Min bantning ger resultat (på vågen)

Trots utgång med alkohol i fredags och bakfyllemat som thai igår och ingen promenad har jag nu gått ner 7,6 kilo! Har 11 kilo kvar till mitt tidigare mål, men pågrund av att jag inte vet hur brösten ser ut då så väntar jag och ser när det får räcka med bantningen. Jag tänkte ta och mäta mig i morgon igen och se om det hänt något sen sist. Nu är det ju helt klart delmålet - 10 kg som lockar mig mest, då har jag endå gått ner mer än halva mitt tidigare mål som var 18,6 kilo. Snart tycker man ju att det borde synas. Mamma tyckte jag såg smalare ut i ansiktet och i fredags sa Pållen jag såg lång och smal ut, då hade jag visseligen 8 cms klackar men hon påpekade att jackan satt löst och det gjorde den. I höstas köpte jag en blå klänning som direkt blev min favorit, den har tidigare suttit ganska tight över brösten men satt något lösare i fredags så det är kul.
 
Idag ska jag plugga så länge jag orkar och sedan måste jag gå ut och gå en sväng, trots att jag har ont överallt, känns som jag blivit överkörd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0