Långpromme 2..........................

Hungrade nästan ihjäl så fick ta en banan och passade också på och väga upp min "lyxiga" kvällsmat; keso, ägg och avocado. Jag hade ju hellre ätit riktig mat men de har jag inte riktigt "råd" med idag, jag har nu inkl banan och kvälle övertrasserat kaloriintaget med 201 kalorier. Det betyder jag måste gå ytterligare en längre promenad idag, typ nu rättare sagt. Det är inte sunt att gå upp så tidigt som jag gör, man blir så jävla hungrig också. Bästa bantningstipset jag har är ju; SOVA. Då slipper man vara hungrig. Jag hade så gärna velat klara veckomålet -9 kg men det känns allt annat är möjligt i detta nu.
 
Har endast fått tillbaka 32 enkäter från min undersökning, ett bortfall på 68 stycken. Hoppas det kommer fler imorrn, måndag och tisdag för tisdag eftermiddag kommer jag sedan att skicka ut påminnelse-enkäter till dem som inte svarat, så lätt kommer de inte undan.
 
Nu promme!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0