Flytten närmar sig

 
Saftiga utgifter februari/mars
  • Flyttfirma bokad, 5000 svenska riksdaler
  • Flygbiljetter bokade pappa Gbg<->Ume, mig Ume->GBG, 4500 svenska riksdaler
  • Flygbiljett till mig ska bokas Gbg->Umeå, blir nog 400 svenska riksdaler (har bonuspoäng och betala med ockå)
  • Är också återbetalningsskyldig f-kassan 3616 svenska riksdaler
Har hitills sålt lite möbler så det är LITE cash in också, sålde en gammal kursbok nu och blev 200 kronor rikare...
 
27/3 Kommer pappas upp och hjälper mig packa lite granna, 28 klockan 8.00 kommer flyttfirman och hämtar mina grejer och klockan 11.00 kommer balticgruppen och inspekterar lägenheten. Jag och pappa flyger dessvärre hem sent (landar i Gbg 22.15) i fall vi skulle få klagemål på städningen eller dylikt.
 
Återigen är jag och vågen vänner, han visade idag återigen -8 kg. Har dessvärre bara 4 dagar på mig att komma ner till -9 kilo, de blir till och gå som en tok och verkligen tänka på vad jag stoppar i mig.
 
Min drömfrukost bestod dagen till ära av;
  • Grahamsgrynsgröt
  • Kanel
  • Kokosolja
  • Blåbär
  • Banan
  • Katrinplommon
  • Mjölk

Det känns oklart hur matchningen lät men fy helvete vad underbart gott det var. Jag längtar tills i morgon då det blir samma sak till dagens bästa mål, FRULLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0