cashflow- nOT

Har gått upp 600 gram och bara gått ner 7,4 nu. Jag vill gråta.
 
Har hittat ny kattmat som ska vara bra, de säljer också hundmat. Hade en rabattkod "mydog2013" på 200 kronor om någon blir sugen på att handla hos www.olivers-petfood.se som jag skulle beställa förut men det krånglade...
 
Har mailat Norska intagningen ang. Dyrepleier och mailat syon på UMU ang hur det blir om jag ej hinner få ut examen till våren och mot förmodan kommer in i Skara till hösten. Är så skoltrött så jag tror jag dör men det är mitt drömjobb så man måste i alla fall försöka. Köpte högskoleboken nyss men är för less för att göra det nu + att det är för sent att anmäla sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0