Bra flyt i veckan

Jag haft onaturligt mycket flyt veckan till ära, jag har som tidigare nämt gått ner 7 kilo samt klarat tentan från distanskursen i Kalmar som hela min vårtermin hängde på. Men det tar inte slut där. Jag fick igår reda på tentaresultatet från Miljörättstentan jag tentade i Göteborg den 17/1. Jag var 1 poäng närmare VG-gränsen än vad jag var G-gränsen, då jag grät när jag lämnade tentasalen var det inget jag räknat med. Det känns faktiskt fruktansvärt bra! Bara att hoppas att nästa vecka levererar positiva besked som kanske att CSN landat på kontot, då jag inte fått pengar sedan 21/12 lever jag nu på mina sparpengar öronmärkta till "köpa lägenhet".
 
Jag ska nog snart äta lunch, göra något gott med kummeln jag igår köpte på fiskaffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0