Återigen, - 7 kilogram

Tillslut visade vågen äntligen -7 kilo IGEN. Min app är inställd på -1 kg/v och det är onsdag vecka 7 så jag ligger inte efter. Men det blir svårare och svårare och gå ner i vikt så nästa vecka lär det bli betydligt tuffare. I morgon ska jag gå ut, dricka alkohol-> mindre bra men något måste man få unna sig ibland.
 
På CSN:s hemsida har det i flera månader stått att januariutbetalningen var planerad då & då, den har flyttats hela tiden i brist på registrering. Igår stod det 2013-02-15* och idag 2013-02-15 så det måste betyda att CSN ÄR PÅVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG.
 
Efter att ha satt över mina resterande sommarjobbspengar/thailandspengar in på ett 3-månaders fasträntekonto fick jag "tillbaka" dem idag. Rentan var dessvärre inte ens 25% av vad jag räknat ut den skulle bli. Är sjukt besviken och kommer nog på grund av det troligtvis inte låsa fast dem igen. Nu är räntan nämligen ännu lägre än vad den var i november.
 
Klockan är nu kvart över 8 på morgonkvisten, hela huset sover men jag tänkte ta tag i mitt liv och plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0