Årets bästa dag

Efter gårdagens promenader på 84 + 34 minuter är jag återigen nere på -6 kilogram. Men lyckan tar inte slut där, jag fick idag besked om att Kalmartentan är godkänd. Tentan var på 53 (?) poäng, jag svarade på alla frågor utan en värd 6 poäng och nu när alla utan en fråga på 5 poäng är rättad hade jag hitills 62% rätt och G var 60% så att trots 11 poängs förlust ha så mycket poäng känns helt jävla fantastiskt.
 
Anledningen till denna till synes överdrivna lycka är att jag nu;
* Får göra mitt examensarbete (är behörig till kursen)
* Får csn innom en snar framtid
* Chansen att i vår få en examen ökade drastiskt
 
Började dagen med en 32 minuterspromenad, mer tänker jag inte gå idag. Idag känns som om jag för första gången på länge har flow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0