Alla härtans dag

Jag fick en helt underbar starkt cocosdoftande parfym från Sephora av Linn i present. Nu ligger jag här osminkad i pyjamas och luktar alldeles förträffligt gott. Jag kommer dessvärre att lägga undan den tills våren väljer att titta fram, nu känns det bara allmänt mörkt och dystert och man vill ju inte slösa på den ;)
 
Hitills har det flytit på ganska bra med plugget, det är väl först nu flytet börjar lägga sig. Jag ska möta upp Maria för en promenad i Myggenäs kring 15.45 och innan det ska jag hinna till systemet (om jag inte gör det i morgon istället) och till ICA och köpa batterier till min trogna följeslagare, hushållsvågen som nu valt att inte vara med längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0