Aktiv chey

Såhär på kvällskvisten slängde jag iväg en ansökan till Dyrepleier-utdanningen i Norge. Fantastiskt vad jag varit aktiv idag.
 
  • 2 promenader
  • Skrivit lite på exjobbet
  • Fört in 3 enkätsvar i Excel
  • Gjort nyttigare "våfflor" recept nedan
  • Sökt utbildning i Norge
  • M.M.
Jag som är den största våffelfantasten som gått i ett par skor kom just över det magnifika receptet;
 
  1. 2 ägg
  2. 1 dl mjölk
  3. 1 dl havregryn
  4. + ev bär
Summa summarum, jag som ville ha knapriga våfflor och inte blötslemmiga skippade bären i smeten. De blev okej men smakade sjukt mycket ägg. Jag fick dämpa smaken med turkyoghurt, honung och blåbär så där skjöt endå kalorierna i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0