5 februari

MINUS 6,8 KILOGRAM!!Jag är så galet nöjd, men ser dessvärre inget än. Jag glömde mäta mig innan frukost också så det får bli till morgonen :).
 
 
Lite Acnekiller såhär på morgonkvisten, gillade dem inte men man får ju göra slut på dem man har!
 
Min handledare hade också svarat på mitt mail ang exjobbets enkätundersökning sent igår kväll så det var det första jag såg när jag vaknade :).
 
Hoppas bara flytet håller i sig så det andra tentaresultatet som kommer i veckan mot förmodan också är godkänt- Om inte får jag väl glädjas åt Kalmartentan och att jag idag efter exakt  6 veckors bantning gått ner 6,8 kilo. Min inställda målviktnedgång är 1 kg/v.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0