26/2-13

Mina nyaste och också dyraste köpta skor någonsin ska strax in på sin andra tur till skomakaren, känns ju förträffligt när man som jag är fattig som en kyrkråtta.
 
Dagens morgonprommenad blev snäppet längre än vanligt och innefattade lite bergsklättring.
 
Jag mailade "handis", min handledare om han rättat min rapport ännu. Exjobbet ska innefatta; Inledning, Bakgrund, Syfte, Frågeställningar, Bakgrund, Metod, Resultat, Diskussion & Referenser (kanske glömde något). Jag hade skickat in de markerade delarna på rättning. När jag öppnade dokumentet såg jag bara blått, hela första sidan var någon han hade ändrat (visseligen hade han flyttat om osv), min känsla var att jag ville spy. Gick ner sansade mig skar upp en halv mango och återgick. Det var inte alls farligt, det var första sidan och sen kanske på de andra 7 sidorna var det max 7 kommentarer. Skönt, tack gud! Nu ska jag återgå till rättningen. Han är ju professor så han har ju självklart rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0