+ 200 g

3/2-13

Idag hade jag gått upp 200 g sedan jag vägde mig igår morse, känns inte så kul men men. -5,8 kilo sedan 1/1-13 låter i alla fall toppenbra, speciellt då när det inte krävts någon vidare ansträngning för mig! Men det blir helt klart svårare och svårare, nu när jag inte längre bränner lika mycket på en promenad måste jag gå längre än tidigare. Jag tycker väl personligen det finns betydligt roligare saker att sysselsätta sig med sen när jag försöker använda hela min hjärnkapacitet till examensarbetet känns det ännu segare. Bra att komma ut och rensa tankarna men jag klarar inte av att börja plugga och fokusera igen efter.
 
Igår var min eftermiddags/kvällspromenad (32 min) aningen roligare, jag ägnade mig åt lite bergsklättring vid vattentornet samt slog runt på en (?) på skolgården :)
 

Bild 1: På bilden nedan så syns ett gult hus med röd dörr nedanför den understrykna texten (nästan mitten). Bakom där bor jag :)
 
Det var denna jag slog runt på på skolgården, den lägsta var för låg och den högsta var för hög så jag tog mitten som också den kändes hög då jag fick hoppa upp på den. Jag tror inte jag gjort sånt sen sexan, det var jättekul men jag fick ont i magen och  blev yr ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0