15/2-13

Idag är en bra dag, har sovit gott med världens mysigaste katt som i flera minuter låg och pussade på mina händer innan vi skulle sova. Han pusssade dem längre än någonsin, måste vart för att de var alla hjärtanas dag, han är inte dum!
 
Min kompis vågen visade fortfarande -7 kilogram, jag hoppas den förblir oförändrad då jag ska ut och kalasa i kväll. Har också hunnit med en morgonpromenad innan frukost, jag har de senaste dagarna varit helt slut i kroppen, är de än. Har promenerat kortare än någonsin och är endå dötrött, tempot är ju inte vad det kunde ha varit... Men som jag tänker, bara man gör de så får de väl vara i slowmotion om de nu är så.
 
Idag den 15e februari trillade CSN in på mitt konto, endast 25 (?) dagar senare än beräknat. Det enda positiva är ju att nästa utbetalning är redan om 10 dagar, men de blir inte till och leva lyxliv för det.. Ska ju flytta nu i mars så de lär dessvärre kosta en hel del....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0