12/2-13

Jag har idag endast gått ner 6,8 kilo, men det är ju bättre än igår. Jag började morgonen med en timmas promenad och köpte en VANILJsemla på Styckens Bageri, väl hemma tog jag ett tjuvnyp från bullen och den kändes okej, kardemumman slog inte igenom. Jag hoppas inneligt den är lika fantastisk som den är i mitt huvud.
Semlan var dessvärre 579 kalorier, så det får helt enkelt bli en eftermiddags-/kvällspromenad också. Känns ju tråkigt och sabba viktnedgången.
 
Mina betyg syns inte för mig på antagning.se ännu men jag ringde dem och de kunde se dem. Så jag ber till gud att min underbara instution kan se dem, så jag kan registreras och få mina välförtjänta 11 000 i CSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0