-7,2 kilo på 8 veckor ..............

Jag har gått upp några gram, har nu "bara" gått ner 7,2 kilo igen. Så fruktansvärt segt och opeppande. Mina dagliga kalorier jag får äta utan och röra på mej har också sjunkigt pga att det ska ju bli svårare och svårare och tappa vikt ju "lättare" man blir. Sjukt okul. Började dagen med 30 minuters promenad och senare lär de behöva bli ytterligare än för och fortsätta viktnedgången. Det är nu vecka 8 så innan söndag ska jag om jag sköter mig gått ner 8 kilo, ska göra allt i min makt för och göra det nu! Då är jag närmare delmålet 10 kilo vilket hitills är det enda målet jag har viktmässigt. Mitt högsta mål är ju att bli tightare men att tuttarna förblir någelunda fylliga.
 
Mitt examensarbete uppgår nu nästan till 11 sidor exklusive referenser, inklusive referenser är det strax under 14,5 sidor. Jag har hitills använt mig av 56 referenser varav 20 vetenskapliga vars innehåll jag fått köra genom Google translate för och ens förstå något alls. Jag har på många ställen 2 referenser per mening då de flesta källor har några användbara ord var. Fruktansvärt jobbigt och otroligt tidskrävande. Heja heja heja!
 
På måndag är det CSN, oh vad jag längtar! Dessvärre kommer större delen av detta bidraget också att gå till kul saker som räkningar och spar...... Måste spara inför flytten, det kommer inte att bli billigt för lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0