Back on track

Jag käkade ost och kex igår efter kvällsmaten då jag inte kände mig så himla bra, jag unnade mig helt enkelt. Jag har trots det gått ner 0,4 kg sen igår och är nu endast 0,4 kg sen mitt vikt-bästa! 3,6 kilo ifrån spärrvikten för att få åka till London och 8,6 kg ifrån mitt första mål! Jag är nu återigen nere på - 10 kilo, det känns FANTASTISKT!
 
Ett bra tecken på att allt inte är som det ska för mig är att jag idag (16,05) åker tåg från Göteborg OCH HAR inte packat än! Jag är en sådan som lätt kan packa en vecka innan, men jag har verkligen inte haft tid, ork eller lust! Så det får bli bär mamma vaknar (har inte ens beslutat
mig för vad jag ska ha på/med mig). Weekend i Kalmar känns perfekt för och fira det godkända och inlagda betyget för EXJOBBET som jag befarat bli min död! 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag älskar dig! Men kan du inte updattera mera? Snälla.. Du är min idol <3

2013-07-03 @ 20:13:43
Postat av: Ronja

Där är min blogg, kolla in ""

2013-07-03 @ 20:14:40
URL: http://ronjjjjaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0