Jag är brudmagneten nummer 1

Idag har jag träffat tre tjejer som helt plötsligt börjat prata med mig.
 
Tjej 1: Kommer ut från tandläkarnas lektionssalar och skiner upp när hon ser Gunwald. Hon hänger en stund med oss och pratar litegranna.
 
Tjej 2: Katt-tokig granne ser Gunwald och vips så är vi inbjudna in till henne och tittar på hennes superfina katter
 
Tjej 3: Står framåtlutad in i tvättmaskinen samtidigt som jag har Timo Räisänen på högsta nivå och glatt sjunger med. Någon kommer in i tvättrummet och går förbi mitt bås hon inte bara kollar in utan säger glatt hej. Sen när jag dratt ur all den blöta tvätten har vi senare följe ut därifrån. Hon var korthårig, blond och skitsnygg.
 
Så summa summarum= jag är svag för femenina korthåriga blondiner! Hade jag varit lagd åt andra håller så hade nog det varit vad jag letade efter.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Knäppis

2012-09-21 @ 05:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0