Hemsk natt

Igår var jag bjuden på vinkväll hos Idas fina vänner, jag drack dock hellre julmust när jag endå inte skulle med dem ut. Vi hade superdupertrevligt, tjejen vi var hos bodde i ett av de nybyggda husen på Historiegränd. Jag blev störtavundsjuk. Vi hade följe alle sammans nästan hela vägen hem för mig men precis när de vikt av så blir jag helt enkelt förföljd av en minst sagt obehaglig man i medelåldern med ursprung från mellanöstern kring 00,30-snåret. Nästan ingen ute, det är för sent att gå ut på krogen och för tidigt att gå hem. Jag var så in i helvete rädd men träffade två tjejer som helt räddade mig och följde mig hem. Väl hemma så släppte allt och jag skakade som en tok och ville bara spy. Karl sa att han tyckte jag skulle ringa polisen and so I did, jag fick lämna mina personuppgifter men också försöka ge en personbeskrivning av honom. Jag vaknade upp idag och kände mig gravt bakfull, blir troligtvis inte supermycket pluggande idag helller.
 
Trauma, mamma påminde mig snällt om när jag och Anna blev förföljda av kanske 7-10 chilenare mitt på dagen i Skärhamn när vi gick på högstadiet. Innom ett år efter det hamnade deras "ledare" i fängelse då han våldtagit någon <18......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0