Distanskurs på 50% = heaven ?!

Livet är sällan en dans på rosor, samma sak med min Kalmarkurs. Jag trodde givetvis att den skulle vara lätt som en plätt & att det var chill att läsa på 50%. Det må så vara men det finns ju trots allt inte hur mycket tid som helst att plugga på. Jag har bitit av mig naglarna helt nu i väntan på jag ska komma på något att skriva om i projektarbetet. Det stressar ihjäl mig, jag trodde det skulle in den 23/12 men nej nej fel av mig, det skulle in redan 9/12....
 
Uppgift 1- Godkänt efter komplettering
Uppgift 2- Godkänd
Uppgift 3- Godkänd
Uppgift 4- Inskickad för fem minuter sedan, inväntar resultat
Projektarbete- Inte ens påbörjat, kaos * 1000
Quiz- Godkänd
Tentamen- Går av stapeln 18/1-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0