Bakfull

Mitt traderafynd, kanske kan jag få bukt på allt jävla katthår.



Soffans verk, hårbollAr



Idag är det verkligen söndagsmoode. Jag mår inge vidare alls och har givetvis ångest. Vi hade en ljuvlig förfest hemma hos mig, jag har världens finaste kompisar! Resterande del av klassen var såklart på annan förfest och nej vi var inte bjudna. Men varför ska man vara med folk man inte gillar när man kan välja själv? Utekvällen på Corona är dessvärre inte kinivskarp, jag har några flashar jag minns sen är det rätt svart. På vägen hem hittar jag två killar jag tog med mig hem. Mumsan som inte kom med ut väntade glatt på oss där.

Imorgon vankas det jobb och sedan skola och på torsdag ska vi hålla ett argumenterande tal på sådär 5 minuter. 5 minuter är galet jäkla länge, helst när man känner hur man blir rödare och rödare i ansiktet. Men jag gör det lätt för mig och tråkigt för klasskompisarna, jag tänker prata om fiske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0