Mysis kisse



Gunwald gör mig så himla glad. Det bästa med djur är att de är väldigt tydliga med vem de gillar och vem de ogillar, tror han gillar mig :)

JAG VAR 1,5 POÄNG IFRÅN VG SOCIALPSYKOLOGITENTAN JAG HADE I MARS. Den kändes som jag bordat klara den men inte så långt över gränsen! Jag är bäst!

Annars, vad är nytt? Jo jag smsade med Richard och fick ångest över beach 2012, ärligt talat tror jag jag får strunta i det iår igen. Jag är lika fyllig som en...... falukorv. Det får bli till att skyla sig i sommar det lilla jag kommer vistas i solen, synd bara att jag inte är så skygg av mig...

I morgon vankas det klipp & sling för att göra slut på ytterligare mer pengar, som jag inte har. Lämnade cykelfanskapet på lagning förut med - 500 :- ....

I helgen vankas det utgång på fredagen på Björn Rosenström på Corona. JAG HAR EN BILJETT TILL SALU FÖR 150 SVENSKA KRONOR.

Nu ska jag och kärleken i mitt liv mysa lite. Pusss tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0