Måndag kväll

Var på Ica Maxi med Ida förut och var helt galen, jag prövade att köpa Pussy-kattsand. Kostade mig 99 kronor för 10 kg och betalar ju det dubbla för 10 kg Ever Clean. Är den värdelös är det bara att göra sig av med hälten, men tänkte jag kan leva med sämre sand -> 1/6.

Köpte även lite "burkmat" på portionspåse som min lilla tiger kastade sig över och sen spydde upp allt en sådär 3 cm från min VITA macbook. Ingen skada skedd som tur är!!

Inte heller idag har jag tagit mig samman och pluggat, men jag har i alla fall gjort en himmelsk kycklingsallad som jag kommer leva på nu några dagar framöver. Har redig ångest över månadens ekonomi, det bådar då inte alls gott det här.

Nä nu ska jag ta kväll ! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0