Dagen efter

God morgon alla underbara och även ni andra! Igår hade vi förfest hos mig och vi var i min pyttelilla lägenhet omkring 15 personer, inget Gunwald alls uppskattade. Stackarn gömde sig i "skrubben" hela kvällen. Efter det blev det dags att bege sig till Corona, vädret var heaven och alla var på topp. Fick efter lite krångel sålt min extrabiljett till ett småfjors utanför. Björn Rosenström var helt fantastisk, vi var längst fram ett tag och jag tog på honom FYRA GÅNGER ! Jag blir som en fjortis på nytt när jag ser kändisar och Björn var riktigt jäkla snygg faktiskt. Såg honom i somras (de är jäkligt suddigt), jag hade inte en susning om att han var snygg ? Vakten sa åt mig att backa en gång med, oopsi. Sen hjälpte killen breve mig och skrika "Jörgen" så han fick en puss. Svett, platt hår och smutsiga skor är väl fem ord som beskriver kvällen bra.



Jag kom igår på den briljanta ideen att jag skulle ut och promenera innan hemgång, jag tog en rejäl promme med Erik Lejon i telefonen, hittade en igelkott(E?) och i skogen vid mig kom två killar och ville efterfesta med mig, jag sa att de inte fick komma hem till mig för min katt blir så rädd, de bjöd då hem mig till dem men jag nobbade. För första gången så sov GUG, Gunwald Ulrik Görgen, med mig efter jag vart ute. Han brukar tycka jag luktar så äckligt annars. Men idag däckade han vid mina fötter och sen kom han krypande till kudden, det är världens finaste kille min lilla hårboll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0