17 dagar till cashflow

Kollade läget på tradera när min katthårsborste hade tänkt komma och insåg att jag är en riktig topp-traderare!



Gunwald är lite bitter på sin sjuka sängliggande mor, han tycker jag är världens tråkigaste vilket säkerligen stämmer. I min lägenhet är de nu lika kaosartat som det alltid var på mitt rum när jag bodde hemma, inte alls okej faktiskt men vad ska man göra?

Imorgon fyller en av mina favorit-Kirunianer 20 + så det blir till att komma över på en fika. Värre känns det att jag är skriven på jobb 12-18 i morgon, jag pratar som en gammal fyllegubbe med min oläckra heshet.

Massa utgifter denna månaden:

  • 15 Maj blir det Björn Rosenström så i veckan förköp till det
  • Bokande av Thailandsresa
  • Troligtvis utgång

Jag som redan är pank... Bara 17 dagar till Cashflow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0