Ur en students kylskåp

Hungrig & desperat. Vad gör man? Man tager vad man haver. Hacka, hacka, hacka! Stekte potatis, paprika, lök och purjo till en pensionärsliknande sörja.



Hällde på ägg&mjölk



Nästan klar, lyxade med lite Philadelphia & några skivor ost



Mumsande sällskap




Hade man kollat i min kyl & frys hade man trott jag var stenrik (bunkrat ordentligt). Men de enda klara jag hade nu var curryköttfärs och pasta, samma som jag åt till lunch. Sen hade jag otinad köttfärssås & råa sej-fileér så då fick jag helt enkelt gå på jakt efter potentiella ingredienser till min "omelett".

Med tanke på att mitt arbete känns-helt-okej-bra nu minus längden, eller kanske ska säga kortheten. Så ska jag nog spendera hela morgondagen lagandes mat!! Så kul jag lägger säkert upp lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0