Svenska folket levererar, IBLAND

De är inte ofta men tydligen händer det att svenska folket är på min sida. Jag läste att en mamma med en bebis som va antingen några veckor eller några månader (under ett halvår i alla fall) och bion krävde att hon skulle betala fullpris. Jag tänkte de är ju helt sjuk, klart hon inte ska utan att tänka så där mycket. Men när jag såg röstalternativen fanns det ett gudomligt alternativ.



Klart som fan man inte får ta med bebisar till bion! Jag vet själv hur fruktansvärt vansinnig jag hade blitt av att höra en äcklig bebis skrika sig igenom en hel film. Det är ungefär lika brilljant som att åka ut och resa med småbarn. Jag kan inte förstå det. Bebisar på flygplan är de värsta som finns, jag blir sugen på att mörda dem, de hamnar alltid vid mig. Och vad får de ut av resan? NADA! Man får klä på dem sjukt mycket kläder och solkräm för de ens ska överleva en solresa. Helt insane, lämna bort barnet till någon frivillig typ farmor om du så gärna vill på semester. Mina föräldrar reste med både mig och Julle fattar inte tankegången alls. Med tanke på hur de gnällde när de reste med tonåringar kan man ju ifrågasätta resandet med småbarn-..... Betala för ovetande kids?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0