Strukturerad och seriös

Sparmånaden har gått bättre än tänkt, just då dyker H&M-katalogen ner i brevlådan är 99% sugen att bryta mot mitt förbud, men jag ska verkligen försöka hålla mig. Nästa månad får jag äntligen handla igen!! Gjorde just en budget för kommande månad och strukturerade upp lite fram tills maj, blir så stolt



Kommande månad blir det dock "bara" 503 kronor till spar! Men det är endå mycket. Jag har hitills faktiskt gått plus denna månaden, halva månaden kvar så man vågar kankse inte säga för mycket men jag tror ekonomin seriöst höll. Det innebär att jag för första månaden inte gick back sen jag började plugga, happy times!

Öser Håkan Hellströn nu, ljuvligt och massa vårkänslor. Dock är det kallt och grått ute så inte heller där ta ut segern i förskott.

Mamma och pappa köpte skor till mig :)





Om vädret blir som jag hoppas kommer jag bli tvungen till att köpa en vårjacka redan nu snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0